Leveringstermijn
Bestellingen die op weekdagen voor 14u besteld worden en op voorraad zijn, worden onder voorbehoud de volgende werkdag geleverd.
Bestellingen die in het weekend besteld worden, worden normaal dinsdag geleverd.
Heeft u twee werkdagen na het ontvangen van de factuur nog geen levering ontvangen, dan moet u contact met ons opnemen. Wij kunnen dan nagaan waar uw zending is en of er iets fout is gelopen. Klachten over zendingen kunnen 7 dagen na de factuurdatum niet meer in behandeling worden genomen.
Verzendkosten en Verzending
In de winkelwagen ziet u de verzendkosten vermeld staan. Deze zijn eenmalig per order. Elke zending is verzekerd voor schade en/of diefstal, de kosten hiervan zijn inbegrepen in de hierna genoemde order- en verzendkosten. Deze verzendkosten zijn uw bijdrage aan de gemaakte kosten en afhankelijk van het orderbedrag. Bestellingen onder €80 exclusief BTW hebben een leverkost van €9,90 excl BTW. Bestellingen vanaf 80€ exclusief BTW worden GRATIS geleverd.
Voor verzending naar Nederland gelden dezelfde verzendkosten en meestal dezelfde verzendtijd als binnen België.
Voor ophaling in onze winkel worden uiteraard geen extra kosten gerekend.
De vervoerders bezorgen op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.
De vervoerders kiezen hun eigen schema voor de bezorging. Houdt er rekening mee dat u op het afleveradres op werkdagen van 8.00 tot en met 17.00 uur aanwezig moet zijn om de zending in ontvangst te nemen. U kunt het pakket het beste op een zakelijk adres laten afleveren. U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen. Indien de vervoerder langskomt terwijl er niemand aanwezig is, dan doet zij meestal een kaart in de bus met daarop de contactgegevens voor een nieuwe afspraak. U kunt dan eventueel ook afspreken om het pakket af te halen in het depot. Indien u niet reageert, dan bieden zij de zending de eerstvolgende werkdag aan. Indien er dan niemand aanwezig is, blijft de zending maximaal een week in het depot liggen. De zending komt daarna retour naar het magazijn, hierbij berekenen wij minimaal 10% restocking fee.
Belangrijk: voor uw eigen bescherming verwachten wij uw persoonlijke handtekening bij het accepteren van de zending, zowel bij zakelijke- als particuliere adressen. Indien u niet in staat bent om zelf te tekenen voor ontvangst van de order, kunnen wij de levering niet garanderen. U bent zelf verantwoordelijk voor derden die voor ontvangst tekenen op het door u opgegeven afleveradres.
Grote artikelen, speciale leveringen
Grotere artikelen, zoals muurborden en meubelen, worden met andere transporteurs geleverd om beschadiging te voorkomen. De levertijd voor deze artikelen bedraagt in de regel twee werkdagen. Voor sommige artikelen is er een afwijkende levertijd, deze staat meestal bij het product aangegeven.
Artikelen met voorraad aantal 999 worden niet door onszelf op voorraad gehouden, maar komen rechtstreeks van de producent of importeur. Deze hebben soms een afwijkende levertijd van een paar dagen. U kunt ons altijd vragen hoelang deze bedraagt.
Missende artikelen
Telt u, voor het aftekenen, het aantal dozen dat u ontvangen heeft. Dit moet overeenkomen met de informatie van de chauffeur. Bij het uitpakken van uw levering moet u deze controleren aan de hand van de u toegezonden pakbon. Hierop staat aangegeven welke artikelen verzonden zijn. Artikelen die onvoldoende op voorraad waren, worden verwerkt en zullen zo snel mogelijk nagezonden worden.
Mocht u bij het uitpakken vaststellen dat er andere artikelen niet meegeleverd werden, laat ons dit dan zo snel mogelijk weten, per email op printservice@dejoma.be
Geef aan om welke bestelling het gaat (ordernummer), de firmanaam, de missende artikelen (liefst met code) en het aantal. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op om u te laten weten wat de status is, en hoe het voor u wordt opgelost.
Afwezig
Mocht u op het tijdstip van de levering niet aanwezig zijn, dan komt DHL de volgende werkdag nogmaals langs. Bent u dan opnieuw afwezig, zal een bericht achtergelaten worden. U kan dan contact opnemen met DHL.
Uw factuur
Uw factuur ontvangt u via de post of per mail.
Teruggekomen zendingen
Zendingen, die niet door DHL aangeboden kunnen worden, worden in de regel weer aan ons magazijn teruggezonden. Zendingen met foutief adres (geadresseerde onbekend, foute straatnaam, huisnummer, busnummer, postcode of plaatsnaam), kunnen in de regel niet afgeleverd worden en komen terug. Na het bevestigen van uw bestelling op de website is het aanpassen van de adresgegevens in de regel niet meer mogelijk. Als de zending opnieuw moet worden verstuurd, zullen we opnieuw de bijdrage voor verzendkosten moeten aanrekenen.
Voor zendingen die worden geweigerd bij aflevering, of die na het versturen worden geannuleerd, wordt de normale bijdrage voor retourkosten aangerekend. Zie hiervoor de pagina retouren
Heeft u vragen over de leveringen, dan kunt u ook altijd contact met ons opnemen. De contactgegevens vindt u op onze contactpagina